Početna

mirisi2009

Brandovi žele biti zapamćni, ali masovna komunikacija i oglašavanje ostaju uglavnom dvodimenzionalni – bude samo osjetila vida i sluha mi nudimo 3-D.

Mirisni branding nudi nadopunu konvencionalnim strategijama brandiranja. Temelji se na spoznaji da se uz miris vežu sjećanja, koja pojedinac zadržava i ponovno proživljava kada osjeti poznati miris.

Kad je brand doživljen s više od jednog osjetila, ostvaruje jaču i dugotrajniju vezu sa svojim klijentima. Snažni brandovi proširit će u budućnosti tradicionalnu paradigmu vida i sluha kao primarnih u doživljaju branda. Poznat kao i “brandirani mirisni potpis”, mirisni logotip jedinstvena je aroma individualno skrojena kako bi odgovarala i predstavljala određeni brand. On izražava duh branda i njegovu osobnost i zapravo je produžetak njegovih vizualnih atributa. Mirisni logotip može biti predstavljen na različite načine: u maloprodaji, u prezentacijskim dvoranama, na mjestima prodaje, na sajmovima i eventima, promocijama proizvoda te kao sredstvo direktnog marketinga.

Klaudia mirisi nudi uslugu koja obuhvaća dizajn i kreaciju jedinstvenog mirisnog logotipa koji odgovara specifičnom imidžu branda i onome što on predstavlja. U procesu kreiranja odgovarajućeg mirisa koristimo dostupne podatke o brandu, marketinške materijale, dizajn prodajnog mjesta te analiziramo željene učinke.